ilaydakaya21 kesinlikle yaptırma ben yaptırdım çok kanamam oldu 3 aylık olanı hatta doktorlar bana kızdı hormonu bozuyor yumurtalıkları bozuyor dedi bidaha hamile kalırmısın meçhul demişti tavsiye etmiyoruz hiçbir hastamıza demişti 2 sene oldu doğum yapalı o zamandan bu yana korunmadım şans eseri şimdi hamile kaldım yoksa kısır kaldım diye hergün psikolojik olarak çöküyordm