Melkdmr61 Hanımlar 3 aylık bebegimin görmemesi şüphesi üzerine doktora götürdüm ve ışığa tepki vermedi elimi de kontrol etmiyor ve doktor nörolojik bir sıkıntı olabilir dedi bunu yaşayıp tedavi olup düzelen var mı cevap verirseniz çok sevinirim