Kızlar iyi geceler 47 günlük oğlum ishal 3 gündür öyleymiş karnı ağrıyor galiba emerken memeyi çekiyor çığlık atıyor canı yanıyor belli onunla alakası var mı onu da bilmiyorum geçen hafta hafif yeşil gibiydi ama bugün bayağı dolu dolu su gibi sarı kaka yaptı dünde taşacak kadar yapmış kendimi kötü hissediyorum çocuğumun acı çektiğini görememişim diye ben o meme çekme olayını süt fazla gelip genzine kaçıyor zannetmiştim yaşayan varsa yardım edebilir mi