🌺Fırında kabarmasını istediğiniz şeyi fansız (kek,makaron,poğaça vs.), kıtır olmasını istediğiniz şeyi de fanlı (pizza, börek vs) ayarda pişirin. Ben kendime güveniyorum derseniz de önce fanlı ayarda çatlatma yapın sonra fansız ayara geçin kurutmaması için
🌺 Keki yumuşak istiyorsanız mutlaka sarı ve beyazı ayrı ayrı şekerle çırpıp, sarısına çok az kaynar su ilave edin
🌺 Etlerinizi ya da tavuklarınızı susun pişirin. Düdüklüde mühürleyip az yağ döküp ocağın en küçük ve en kısık ateşinde 1 saat pişin (kuşbaşı için yarım saat yeter). Mutfağa girdikçe sallayabilirsiniz. Merak etmeyin yanmaz. Hatta kapağı açınca içinde bi miktar su göreceksiniz
🌺 Kahvede fazla köpük isterseniz pişirirken birazcık karbonat atın (önermiyorum sadece misafir gelince köpüksüz kalmayın diye)
🌺 Ütü yaparken suyuna biraz parfüm karıştırırsanız kıyafetleriniz güzel kokar
🌺 Sofranızda sirke bulundurun, berekettir
🌺 Emziriyorsanız balık yağı kullanın, anne sütüyle bebeğe geçebiliyor
🌺 Domatesli ürünlerinize (sos, çorba vs.) mutlaka biraz şeker atın (asidi kırar, ekşiliğini azaltır)
🌺 Kurabiyelerinizde birazcık nişasta kullanın, kıyır olur
🌺 Evden çıkarken mutlaka ayetel kürsü okuyun. **Hayırlı kandiller **