Bebeğim 9 ay 25 günlük ve hiç mutlu değil sürekli ağlıyor ittiyor istemiyor hiçbişey ve kakasını 3 4 gün arayla yapıyor anne sütü ve ek gıda ilerliyoruz ek gıdayamı yüklendim dedim ve baya baya nerdeyse kestim yine aynı çok sakin güleç kendi kendini oynayan bir bebekti geçicimi bu durum yaşayan varmı