Merhaba anneler ben lahusa bir anneyim bugün bebeğimle 8. Günümüz hayatımizda. bu 8 gün içinde bende ateşlenme ve halsizlik oluştu dün de ishal başladı ilk kez başıma boyle birşey geliyo. Başına gelrn yada fikir sahibi olan var mı? Bu neyin nesi normal mi ne yapmam lazım bebeğime geçer mi nasil kotunmam lazım? 😔🫣🫣