naznasel Kızlar sezeryan sonrası ağrısı olan var mı 5 ay 2 gün olmuş ama bugün karnım çok ağrıyo bide arada dikiş yerine sızı atıyor kızım bu aralar atak döneminde kucağımda uyuyor habire yordu beni ondan mı oldu ki
Htcypc naznasel benim 5 ayda gecmeye baslamisti ancak bebek ayağıyla itellede dahi dikiş yerim acirdi. Simdi 7 aylik o kadar agri kalmadi ama hala ağır birsey kaldirsam veya karin bolgeme birsey carpsa sızı hissederim