Bende sadece anne sütü ile besliyorum kilo alımında azalma olduğu için doktorumun önerisiyle 5. ayda tadımlarla başladık artık bazı çorbalar ve kendi yaptığım meyve sebze püreleri, muhallebileri tadım olarak yediriyorum. Doktorunuza danışın bence kilo alımı iyiyse sütünüz yeterli geliyorsa 6. ayı beklemenizi önerebilir.