Herseyedeger Arkadaşlar ultrasona göre 9+6 da nub çıkıntısına göre doktor tahmin yaptı. Sizce de çok erken değil mi değişir mi acaba anlayan varsa bakabilir mi ?
Herseyedeger Adn44 teşekkür ederim bende daha çok erkek hissediyordum ama doktor şimdilik kıza benzetti o yüzden merak ettim :)
Adn44 Mustafamom_ doktorun ne diyosa odur canım rabbim gönlündekini nasip etsin inşallah zaten içimden geçeni ve kafa yapısının şekline göre söylerim ben 🙏😊
ornitorenkperi Adn44 bahara bakar mısınız lütfen ben kıza benzettim ama erkek de olabilir dedim çok arafta kaldım