Şimdiye kadar hiç kullanmadım. 1 aydır terapilere gidiyorum , psikologum çok yıprandığımı, terapiyi ilaçla beraber götürürsek daha iyi olacağını söyledi. Depresyon ve anksiyete yaşıyorum. İlaç kullanmayı hiç istemiyorum, çok korkuyorum yan etkilerinden. Bebeklere yan etkisi oluyor mu?