Ggz Bebeğim 9aylık bi ay öncesine kadar mamasını hep içerdi ama bir aydır ne yaptıysam biberon veremiyorum(suluk,bardak denedim)ek gıdayı güzel yiyor kaşığa mı alıştı nedir biberondan tiksiniyor bu yüzden mama veremiyorum ne yapmak gerekir?
AcarHHF Ggz naçizane tavsiyem buna olumlu yönden bakıp kabullenmeniz. Yakında yaşına girecek bu iyi bir fırsat bile olabilir. Ben çok denedim suluk dışında hic biberon tutmadi
Ggz AcarHHF Erken değil mi yaşına girsede günde bir veya iki kez mama içmeye devam etmesi gerekmez mi buna kafam takılıyor açıkcası yeteri kadar vitamin vs alamaz diye
AcarHHF Ggz Bebeğim 28 aylık bir gün mama veremedim. Çok denedim çok. Maşallah hiçbir sorunu yok. Vitamini minerali proteni yedikleriyle alacaklar artık annesi. Bunlara artık kafanıza takmaniza gerek yok. Kaldı ki 1 yaştan sonra takviye vitaminler vermemizi doktorlar öneriyor balık yağı multivitamin gibi