theblackvirgo aysegul_my kızmış dedi doktor bidahaki ay dahada netleşir 12 haftada gördü normalde erkek görürler çıkıntı var siye ama kiz olduğunu hemen anladı ben sok
theblackvirgo Maka_Paka doktor kiz dedi bugün 13. Haftadayiz yanılma payı olabilir dedi ama çıkıntı yok vajina gözüküyor dedi bende şey düşünüyorum erkek olsa ilk başta belli olur diye düşünüyorum çünkü çok net belli çıkıntı oluyor erkekte sizce degsiirmi
theblackvirgo Aryamlinamom ya merak ediyorum doktor net kiz bebek dedi ama yanılma ihtimali de olur illa dedi oran vermiyorum bidaki ay bodaha bakalım dedi rüyalarımda hep kiz görüyordum oylwdw hissediyorum ama ya erkekse gagsgagagsg
theblackvirgo aysegul_my deme banada öyle geldi Bi kere oksur dedi okurdum polisini bize döndü çok komikti gagagah hayırlı olsun 2. Prensesin yolsa dedi ama illaki yanılma payı olur bidaki ay xaha netleşir dedi bidaki ay kontrol var o zaman da bakarız