Esoz1110 2 gün önce aynı şikayetlerle akşam acile gittik bizede aynı seyi söylediler bir antibiyotik bir kulak damlası verfiler. Bugün kendi doktorumuza götürdük. İnfluenza pozitif çıktı. Antibiyotiği kestirdi kulak damlasına devam ediyoruz ama kulaktaki kızarıklık iyi durumda dedi. Bu arada bizde ateş, kulak kaşıma, huzursuzluk, öksürme şikayetleri vardı.