Merhaba ben işitme engelliyim iki yaşında oğlum altta sorun var oğlum bana altta işaret yaptı çiş yapmak istiyormuş ağrılıyor sürekli ağlıyor bir gün önce acil hastanesine gittik kan ve idrar tahlili temiz çıktı çiş gelmediği için serum verdi çiş geldi ama çiş yapmak korkuyor pipi ucu kızarlığı olabilir mi yoksa enfeksiyon mu bilemiyorum çarşamba günü çoçuk cerrahi hastanesine gideceğiz siz bildiniz mi acaba