svvlgl 76 günlük bebeğim zar zor tutturdum zaten emiyordu ne güzel gene almamaya başladı. Başına gelen var mı ? Çıldırıyorum yani almak zorunda emziği,çalışan bir anne olucam 1 ay sonra işe başlıcam. Bir şekilde bakan kişinin emzikle susturması lazım.
kahvekokusuu svvlgl 4 aylikken bıraktı hemde ilk verdigimden itibaren gayette rahat tutmuştu ama birden istemedi 🤷
Sudeinci- Benim bebeğim de bıraktı 4 aylık oldu şimdi 9 tane emzik aldım her marka kesinlijle tutmuyor
edaasnbs Aylıkken oğlum emziği kendiliğinden bıraktı şimdi 10 ay 15 günlük sürekli deniyorum tutsun diye ağzında sakız çiğner gibi oyun oynuyor oyuncağımız oldu emziklerimiz