Humasmommy Ben 3 gün boyunca ağladıkça uykusunu açtım, su verdim, karnin aç mı diye sordum konuştum, sonra zaten çok uykusu olduğu için hep geri uyudu, uykulu iken sakinlestirmem mümkün değil ama uykusunu açtıkça ağlaması kesildi , 4.gece artık hiç uyanmadı, çok şükür. Ben de önce gündüzü kesmistim , geceyi de bu şekilde halledip emzirme sürecimizi tamamladik