Tanıdığım üç kişi ziverle atlattı ama biraz pahalı bir ilaçmış duyduğum kadarıyla adından da emin değilim, bana da demişti doktor emzirdiğim için son çare bakarım demiştim şükür gerek kalmadı ama iyice sorup emzirsem de kullanacaktım artık kaşınmak çıldırtmıştı artık