beti07 Bebeğimin göbeği düşeli 5 gün oldu hala minik kanaması var 2. K vitamini yapıldı hala sızıntı var bu durumu yaşayan var mı 😥
Sebusebu beti07 aşırı kan ve kokulu akıntı yoksa problem değil demişti doktorımuz. Bizim de erken düşmüştü kanama olmuştu kanama geçene kadar yıkamadık göbek bağı temizleme setleri var her bez değişiminde dezenfekte ettık. Sonra kurudu zamanla ama bizimkinde prça kalmıştı genel cerrah yakmıştı
iremy beti07 aynı şeyi yaşadık bizde hem geç düştü hemde kanama oldu 2 kez aşırı olmadığı sürece sıkıntı olmaz dediler kvit yaptılar o şekilde kaldı şükür
Berfboz Bende de kanama birkaç kez oldu birkaç gün sürdü. Normal dediler kendiliğinden durdu sonra da. Aşırı kan gelmiyorsa panik yapmayın sadece takip edin durumu . Eğer daha yoğun bi kanama farkederseniz doktora gösterin.
aliks Bizden çok fazla kan gelmişti ben sütümde k vit eksik diye düşünerek bol bol muz yemistim bir daha olmamıştı onunla mi ilgili durdu bilmiyorum ama deneyim belki iyi gelir