mrsfly çok geçmiş olsun diş dönemi bizimde öyle oluyor ne yazıkki bir çişte bile bezini değiştirmek gerekiyor, ıslak mendil vs kullanıyorsanız sıcağa yakın su ile yıkayın mendili öyle temizliği yapın ve kurumasını bekleyip öyle sürün kremi ben üflüyorum böyle olunca çok zor 😞