Çok pahalı ve 2 doz yapılması gerekiyormuş cokta tehlikeli bir hastalik yazin 3 4 kez ben ishal oluyorum yaptirmasam çocuğumu nasıl koruycam yaptirmaya kalksam illaki karşılanır ama devlet neden yardımcı olmuyo durumu olmayan ailelerin cocuklari bu hastalığa katlanmak zorundami cok saçma geliyor bana