esengulyldrm Kızınız daha ne kadar uzasa sizi mutlu ederdi? Persentil tablosu değerleri var baktınız mı hiç? Bence kızınız çok güzel bir gelişim sergilemiş. Ayda 1 cm dahi uzasa normal kabul edilir. Ayrıca ayına göre persentil tablosunda normal gözüküyor. Boy denilen olay genetiktir. Anne ve babanın boyları alınarak ortalama boy hesaplaması yapılır. (Anne boy +Baba boy/2 - 10 cm kız bebeklerde - 10 cm, erkek bebeklerde +10 cm eklenir.)
Kız bebekler 5.ayda boy ve kilo:
57 cm - 70 cm arası normal ölçüler kabul edilir.
5 kg - 8,70 kg arası normal kabul edilir.