Yasemin517 Merhaba anneler, bebeğim 6 gündür ishal ve bu sebeple pişik oldu zeytinyağı,sudocrem,hametan kullansam da ishal devam ettiği için geçiremiyorum. Öneriniz var mı? Diş döneminde olduğu için ishal bu arada
Hulya0129 Yasemin517 hamazing krem işe yarıyor mantar uzun süreli pişikte benim bebeğimde de baya kötüydü onu kullandım sabaha çok hafifledi geçti tabi aile hekiminize danışın geçmiş olsun
Mrvak Yasemin517 viral bi enfeksiyon geçiriyor olabilir 6 gün ishal çok uzun sürmüş bence bi doktora götürün suya karıştırılan bi ilaç veriyolr genelde hemen ishali geçiriyor ishali geçmeden pişik tedavisi biraz zorlaşabilir o bölgenin kuru kalması lazım ki kremler işe yarasın
miray_85 Bizde bu ara pişiklerle savaşiyoruz bilinen kremlerin hepsini denedik ama tam anlamıyla geciren arko tüp krem oldu üstüne tanımıyorum şuan 😎
Yasemin517 Diş eti çok kızarık ve şiş olduğundan o yaptığını düşünüyorum ishali ama dediğiniz gibi günde 3 4 kez yapıyor ve 6 gün oldu bu durum.