kubra63 İyi akşamlar,67 günlük bebdğim var.Kafasında şişlik olduğunu fark ettim bugün.Başına böyle bişey gelen var mı ?
Ayaz13 kubra63 iyi akşamlar , kafasında nerde ve kadar şişlik var . Hasta mı yada hastalık atlattı mı yakın zamanda, fındık kadar mı , oynuyor mu yoksa sabit mi ?
kubra63 kubra63 Kulağının üst tarafında.Herhangi bir hastalık atlatmadı.Kafasına dokununca kayıyor gibi ama hani ben mi öyle hissediyorum bilmiyorum derisi daha yumuşak ya anlaşabilir mi kayması ?ilk anneliğim tecrübesizim
ysmnzhr Ayaz13 merhaba bu konu hakkında bilginiz var mı benim kızımın kafasındaki sert oynamıyor leblebi gibi bir şey