Lindammm Sila2611 👏👏👏👏 İlk başlarda günde ne kadar içinde dursa iyi acaba 9 yeğenim War abilerimden ablalarimin cociklari yani hepsi de koydu hepsi de büyüdü hicde zarari olmadı ben sadece ay olarak wakti geldimi diye sormak istedim gelmiş de wakti
Mlk026 Lindammm 6 ayı tamamlamıştı tehlikeli evet ama sonuçta koyup başı boş bırakmıyoruz ayrıca fazla da durmuyorlar sıkılıyorlar 5-10 dakika bazen insan mecbur kalıyor. Yüksekliğini iyi ayarlayın parmak ucunda basmasın. Kanadada yasaklanmasının nedeni evler genelde merdivenli olduğu için ev kazaları çok oluyormuş.
LaMamaDellaCicala Mlk026 hayir merdiven vs den dolayi yasaklanmadi omurga yapisina zarar verdigi icin yasaklandi burada da o yuzden kullanilmiyor cunku
Y6_ Hiç Dr lar uygun bulmuyor Ne yürüteç ne yürüme arkadaşı Koltuk kenarında kendi yürüdü Sizde kendi dr ucuza danışın isterseniz
Gulsen50 Sila2611 valla iki tane büyüttüm şimdi üçüncüyü büyütüyorum yürüteç kullandım hiç de zararını görmedim şimdi yine kullanıyorum sanki sabah koyup akşama kadar içinde bırakıyoruz 10_,15 dk bu bebeklerin bunun içinde duracağı süre ne zararı olmuş kim görmüş
Sila2611 Gulsen50 bende onu anlamadım zaten herkes ay çok zararlı kullanmayın yahu senin çocuğunda zararını gördüysen ben zararını gördüm içe basma dışa basma yaptı de geç ama hiç bilmeden kulaktan dolma şeylerle geliyolar çok zararlı kullanma deliriyorum
LaMamaDellaCicala Lindammm yurutec almamissaniz hic almayin derim tabi sizin fikriniz guvenli bir yurume arkadasi alabilirsiniz… eger yurutece koyup biraz kendime zaman mi ayirsam diyorsaniz oyun citi alin kendi kendine duse kalka ogreniyor yurumeyi onda ben altina bir yorgan ustune hali serdim kullanirken bu sayede dusme riskide azaliyor
theblackvirgo Ayda bindi 7.5 ayda emekledi şuan bindirimiyprum heeywre kendi gidiyor zaten bence pek kullanmayın ya benim kiz hemen parmak ucu bastı birazda bu yüzden bıraktık daha yeni düzeliyor kendi tutunup kalkıyor düz basıyor artık uzun süre kullanılması zararlı bence
Gulsen50 Sila2611 valla bebisim bir de eğleniyor ki içinde oda oda geziyor evi keşif yapıyor,yoruluyor iyi uyuyor kollarım dinlendi valla zararlı olsa uretilmez,satılmaz zararlı diyen almasın bindirmesin
Sila2611 Gulsen50 aynen öyle valla bebeğim 8 aylık olacak 6 ayından hatta neredeyse 5 ayından beri koyuyorum çok şükür hiç bişeyi yok olmadıda
Fattiko Lindammm yürüteç almayacağım gibi görünüyor zıp zıpa koyuyorum 4. Aydan beri. Ama koysaydım bu 6. Ay olurdu gelişimine göre