Kızlar iyi akşamlar. 2 hafta önce rahatlasın diye oğlumu banyo yaptırıp normal geceliklerini giydirip uyutmuştum bi ara baktım kafası ve sırtı su gibi olmuştu. Uykusu bölündüğünde çok ağlayıp bidaha uyumuyor diye havluyla kafasını kurulamaya çalıştım. Sabahına öksürük ertesi gün ateş sonra 1 hafta ikimizde hastalandık antibiyotik filan kullandı. Şimdi başıma geleceği bile bile yine yıkayıp uyuttum iki kez öksürünce yanına gittim kafa ve sırt yine nemlenmiş saçını kıyafetimle kuruladım sırtına da bi atlet soktum. Normalde de oğlum hep üstü açık ve çorapsız uyur sabah uyandığında ayakları suratı buz gibi olur hatta bazen parkenin üstünde uyur öyle seviyor🤷🏻♀️ şimdi sizlere sorum uykuda terleyen çocuğunuzun üstünü değiştiriyor musunuz, üstünü yorganla kapatıyor musunuz, uyutmadan önce banyo yaptırdığınızda daha çok terlediğini farkettiniz mi hiç?