tenz Merhabalar. Hamilelikte göbeğimde doğum çizgisi ve kararma olmustu. Doğum yapalı 40 gün oldu ama hala kararmalar duruyor. Bunu ne geçirir bilen var mı yaşayan ?
mehtapppppp tenz bol bol kese yapın benimki 6. Ayda tamamen kaybolmuştu krem vs kullanmanıza gerek yok zamanla gidiyorlar zaten
Mks tenz siz yıkamadıkça geçiyor o kararma ve çizgi bende çok korkmuştum ilk doğumumda böyle mi olacak diye şükür geçti 4 ay önce ikinci doğumumu yaptım hala çok az var ama geçiyor zamanla korkulacak bir durum söz konusu değil 😁
NldTk tenz 5 bucuk ay oldu 4 ayda falan gitmişti ikinci doğumum keseye falanda gerek yok kendılıgınden geçiyor o