Asel20 kapama doktor tarafından gerekli görüldüğü takdirde ciddi bir oranda azalma sağlıyor fakat gözlükle veya kapama yaparak kaymayı engellemek her zaman yüzde yüz olumlu bir sonuç vermiyor. Şayet gözlükle beklenen düzelme gözlemlenmediyse evet ameliyata karar veriliyor. 1 sene bunu anlamak için yeterli bir süre. Yine içinizin rahat eğmediği bir durum var ise mutlaka farklı doktorlardan da bir görüş alın. Ameliyatı evet ilk bir hafta için zorlu bir süreç ama sonrası korkulacak bir durum yok o bir hafta da sadece damla vs kullanırken canını az miktarda yakıyor