Synmannesi mmmm114_ benim kızım meme reddi başlamıştı kaç biberon denedim tutmadı kansinoh tuttu bir ara 1 ay sonra bıraktı kaşıkla besledim kaç aylar ca kimisi inat benim kızım gibi
Usnac4559 mmmm114_ işe başlayacağım için 2 aydır denemediğim marka kalmadı tutmuyor itiyor bağırıp ağlıyor geçen hasta oldum 8 saat emzirme deyip iğne yaptı bende evde süt depoladığım için kabul ettim sonuç 8 saatte 150 ml süt içirebildi üç kişi hala tutmuyor