isyanhareketi Kızlar 3 yaşında oğlum yanağım acıyı diyor dişine bastırıyorum bişey yok kulağına bastırıyorum bişey yok yani sizce neresi olabilir sizin çocuklarınız böyle bişey dedimi daha önce dediyse neresi ağrıyordu aslında?
Ayaz13 isyanhareketi 2. azı dişleri çıkıyor olabilir bi kontrol edin isterseniz ateşte yaptı benim oğlumda 3 yasında daha yeni çıkıyorlar
isyanhareketi amansallagitsin En son böyle demişti 1 hafta önce ateşinde çıkmıştı acile gittik doktor ağzına baktı birşey yok dedi boğazı şişmişti şimdi yeni iyileşti acaba yine mi aynı boğazı şiş anlamadım ama aft aklıma gelmedi uyuyor arsırada inliyor
Ayaz13 isyanhareketi bakın bir gözükmüyor olabilir ama gelmediği anlamına gelmez zaten gelmeden ağrı yapıyorlar sayın dişlerini 20 tane olacaklar artık daha azsa diş geliyor olabilir