Selamben_ merhaba canım hazımı daha kolay olduğu için bebek irmiği öneriliyor daha ince ama ben oğluma 5 aylıktan beri normal irmik kullanıyorum dokunmadı hazımsızlık da yaşamadı. Tercihen nuhun Ankara vakumlu paket irmiği var onu alabilirsin normal irmik ama daha ince öğütülmüş