pembebiranne aa cok sevindim. Hayır ailemde kimsede yok. Sıfır cıktı devlet hastanesinde bakıldı. Doktor ben hiç sıfır değer görmedm en azından bi değer olur yani bidaha kan alalım dedi. T3 t4 normal. Bütün kan değerlerm guzel. Sadece tsh sıfır. Doğum yapalı 6 ay oldu hamile kalırken 60 kilıydum suanda 55 kiloyum. Emziriyorum. Kilo verdiğim için kan testlerime baktırmak istedm. Ama kilo vermekten baska sikayetm yok.