ismihazan merhaba bende arkadaşa katılıyorum Farabi bey gerçekten iyi. Ben Samsun’da yaşamıyorum fakat kayınvalidemler orda diye sürekli git gel yapıyoruz iki üç kez hastalandı benim kızımda Samsun’da ona gittik memnun kaldık. İkinci hastalandığında medikal parkta bi doktora gitmiştim eve yakın diye lanet olsun gitmez olaydım cocuğumun şu an doktor fobisi var resmen. İlgi alaka sıfır ağızdan cımbızla laf alıyordum çocuk ağlıyo ben kendimden geçmişim bana anlatacağına ben soruyorum yani düşün. Medicana hijyen ve profesyonellik olarak da çok iyi kendim de ameliyat oldum hemşireler falan acemi değil kızımdan kan alındı hissetmedi bile.