Merhaba kızlar, ya bizim bebiş 4. ayında sürekli kucakda gezmek istiyo, yatağına koyunca veya kucağımdaylen bile oturunca ağlıyo, kucağımda uyutup öyle yatırıyorum. Uykuya direniyo, emziğini istemiyo. Sizinkide böylemi. Bi öneriniz var mı. Nasıl atlatıcaz bu dönemi.