Esmaaydemir merhaba. 😊 soyle bizim surecimizi ben baslatmadim kizim 22 aylikti kendi başlattı o yuzden soyle baslayin diyemiyorum🙈 ben kizim 17 aylik civari falandı ikeadan oturak almistim onu da salona koydum hicbir wc ogreteyim amacim olmadan, oyuncaklariyla oynariz hem de hasir nesir olur diye. Aynen dedigim gibi oyunlara dahil ettik, bebeklerine cis kaka yaptirdik vs oyunlastirma imkanimiz oldu yani bolca ve bence en onemlisi de buydu😊 sonra bir gun kizim 22 aylikken kendisi bezi cikardi yazdi zaten ben de cisin geldiginde istersen bebeklerin gibi oturaga yapabilirsin dedim oyle yapmaya basladi. Diger surecler yukarida anlattığım sekilde gelisti sonrasinda. Bir de benim en cok onem verdigim sey cocugun guvenini sarmamak gerektigi yerde bez kullanmak, kendini hazir hissettigi noktada kendi kararina saygi duyarak ilerlemek bence cok onemli. Bir de surekli cisin var mi diye sormak ve darlamak yerine cisin gelirse birlikte yapabiliriz istersen diye hatirlatmada bulundum. Bu kesinlikle daha ise yarar. Kaka kisminda da gecenlerde yakin zamanda birisine cevap yazmistim bir inceleyebilirsini onceki gonderilerimden. Kaka daha gec oturuyor cise gore 1.5 ay kadar zaman aliyor. O yuzden bu konuda da sabirli olun ve oturaga veya wc ye yapamiyorsa kakasini, once wc teklif ederek sonrasinda da istersen bezine yapabilirsin, hazir oldugunda zaman da bana soyle wc ye de yapabiliriz seklinde yönlendirebilirsiniz cocugunuzu. Uzun yazdim ama umarim faydali olmustur, kolay gelsin😊