Benim de çok az leke oldu devamı gelmedi.eşim test aldı. İdrar a batırıp beklemeden çıkardım. Sonra bir baktım 10 sn beklemek lazımmış hek cizgiydi tekrar batirunca 2 çizgi oldu 😁 böyle bir salaklığı nasıl yaptım bilmiyorum. Yarın tekrar test alacağım gitti 50 lira