Momyasel 1105 gebe önleyici doğru mu bende aldım ama kullanmadım daha bebeğim 3 ay 5 gün ve emziriyorum acaba yan etkiler vs var mı bilmiyorum bilen varsa bilgilendirebilir mi
Tgc9 1105 Bende 2 aydır kullanıyorum kullanıp memenun kalanların olduğunu okumuştum hep sağlık ocağındaki hemşire önerdi bana da
Tgc9 Momyasel Bende emziriyorum emziren anneler kullanabiliyor özellikle progesteron içerdiği için sadece adet olmadım sanırım düzensizlik yapıyo 3 aylık olmak üzere bebeğim benimde
Momyasel Tgc9 yani hergun içiyor musunuz herhangi bir sıkıntı olusmadi doğru mu içip mi ilişkiye giriyorsunuz yoksa nasıl bilgi verir misiniz şimdiden teşekkür ederim
1105 Tgc9 benimde 4. Aya yeni girdi bebeğim ve kullanmak istiyorum kullanışı nasıl reçetesiz satılıyor mu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayda 2defa adet oluyorum hap yüzünden Doktora gittim, ara ver 1ay kadar dedi. 10 gündür kullanmıyorum bakalım ne zaman regl olcm
Tgc9 Momyasel Evet 28 adet var hapın içinde her gün aynı saatte içiyorsunuz hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece 40 ım çıktıktan sonra ilk adetimi oldum hapı içmeye başladım ve bir daha adet olmadım galiba biraz düzensizlik yapıyormuş bu şekilde okumuştum bende doktora danışıcam bunun için bana hemşire hanım ara vermeden içebilirsin demişti adı cerazette ben teşekkür ederim 😊
1105 Tgc9 birliktelik olmadan da hap alınıyor mu ben sadece birlikte olmadan önce alındığını düşünüyordum
Tgc9 1105 Reçetesiz bir hap emziriyorum dediğinizde genelde bunu öneriyorlar zaten yok hayır doğum kontrol hapları sürekli alınır kimisinde ara verilir bi süre kadar onu da doktora danışıp öyle uygulayabilirsiniz ben şu an için sürekli kullanıyorum