1105 benim doğumdan sonra ilk adetimde gidip taktırdım 10 senelik taktırdım namaz kılan biri için biraz sıkıntılı doğru dürüst namaz kilamiyorum lekelenme durumu oluyor adet düzensizliği oluyor doktorum ekstra korunmana gerek yok dedi %95 koruyor ben memnunum canım tavsiye ederim