busragunesm Yani bu dönemde nasıl uykuya geçiriyorsunuz kucakta sallamak mı yanına uzanmak mı beşikte sallamak mı ben bunların hepsini yapıyorum doğru mu yanlış mı bilmiyorum
yirmiikikasim23 busragunesm benimki 2 bucuk aylik mama yiyor dalana kadar evi turluyoruz baska turlu uyumuyo
simge04 busragunesm ben kucakta pispis yaparak uyutuyorum sonra alıp yanıma yatiriyorum birlikte uyuyoruz çünkü besikten nefret ediyor 🤧
Mom82 busragunesm Uyku işaretlerini takip edin bebeğinizin benimki esnedikten yarım saat sonra uyur mesela Uykusu gelince emzik veriyorum yavaş yavaş beşiğinde kendisi salıyor uykuya
55gmz Valla bende hepsini yapıyorum..ayağımda ,kucağımda ,beşikte her türlü şekilde uyutuyorum..bide çok gazlı ve kolik bir bebek olduğu işin hiç durmuyor
55gmz busragunesm benimkide kusuyor ya çok…emdikten sormada mama yiyincede…doktor gaviskon tozu verdi ama etki etmiyor…ister istemez çok geliyor çocuğa
yirmiikikasim23 Mom82 bizimkide esnedikten sonra basiyo cigligi uykusu mu gelmis evi mi yanlis cozemiyorum bazen 😄😄
Minik2110 Kolumuzla tutup pilates topu üzerinde hoplatip uyutuyoruz ,kolumuzda tutup evi turlayarak ,kanguruya koyup evi turlayarak.Ama hepsinde o kadar zor uykuya dalıyor ki çatlıyor ağlamaktan buna önerisi olan varmıi😪
Elmaliseker Minik2110 ilk çocuğum kolikti cok ağlardı battaniye sallardık hamak aldik onda rahat uyuyordu tavsiye ederim
merve171214 busragunesm emzik veriyorum yan yatırıp uyku arkadaşını açıp bırakıyorum öyle uyuyor kendiliğinden