Kızlar merhaba bizim yarın kalp doktoruna randevumuz var, gecenki üç ay önceydi ve bebeğim biz o bantları çıkarana kadar hastaneyi birbirine kattı ki haklıydı çünkü canı çok yandı. Yarında kontrolümüz var ve çok korkuyorum nasıl çıkartılır fikri olan var mı