brnrkn emiyorsa bol bol emzirin sizdeki antikorlar bebeğe geçecektir. 25 günlüktu benimki de olduğunda ama bizimkinin ciğerlerine falan inmişti biraz hastanede yattı. Sık sık serum fizyolojik ile burnunu açın günde 7 8 kere bile açılabilir sadece serumla atlatır başka çaresi yok emiyorsa siz kendi beslenmenize de bu dönem dikkat edin Allah şifa versin