Gyksl 8.5 aylık oğlum mama sandalyesinde kucakta bebek arabasında yani kısacası nerde oturduğunun bir önemi yok ayağının sarkması yeterli onun için.oturduğunda sağ ayağını sallayıp duruyor bu aylarda otizm belirtisi başlar mı tedirgin oldum açıkçası