Iyo aksamlar ben 7 ay once sezeryan oldum bu sirada tüplerimide baglattim ama dogru duzgün adet olamiyorum gecen ay 1 gün lekelenme seklinde oldu ondan onceki ay guzel oldu daha onceki aylarda 1 2 gun lekelenme seklinde oldu karnimin ici agriyor belim agriyo böyle olan varmi sezeryan esnasinda tup baglatinlar memnunmu.acaba