happymomk Kulaktan ölçüyorum (marka omron) 38.5 çıkıyor. Alnından temassızla ölçüyorum 36.5-37 arası çıkıyor hangisini baz alıcam ben ?
CaninannesiCemre happymomk Geçen bi doktoru dinledim , kulaktan veya koltuk altından ölçülen daha doğru sonuçtur dedi
Masal0203 happymomk kulaktan ve koltuk altından ölçülen daha doğru sonuç verir dr öyle diyor temassızlara çok güvenmeyin ortam ısısını da baz alıyormuş çünkü
ebebe happymomk ben totodan olcuyorum 1 yaş üstüne geçince kulaktan olcecez demişti doktorum. Braun prt1001 sanırım onu kullanıyorum. Ama yine de baz alicaksan kulaktan olceni al temassizlar pek güvenilir değil
Mommyhann happymomk bizdede kulaktan temassız vs var ama bence en doğru en iyi en doğru sonuç koltuk altından ölçmek gibi ya öyle içim daha rahat ediyor
happymomk Masal0203 CaninannesiCemre elimizle baktığımızda hissederiz ya o ateşi, sıcaklığı. O yok ama. Hiç sıcak değil şuan ne alnı nede yüzü. Bu iç ateş var demek mi yoksa ateşi düştü demek mi anlayamadım
Matmazzel1 happymomk Bende anlamıyordum aynı şekilde ama geçen hasta oldum üşüyüp titremeye başladım alnım 37 çıkıyordu kulak 38 ama ateşim var hissediyodum yani o yüzden kulak daha doğru bence