iyiki Bebeklerde alerji vs diyoruz ya ben merak ediyorum anne sütü verenlerde tek çıkıyor bu genelde acaba anne sütü mü yaramıyor etki ediyor. Yani ben anne sütü hiç vermedim sadece mama verdim ve bebeğimde alerji oluştu diyen var mı ya merak ettim de ben kafama takıldı.
Duyulurum iyiki benim de iki bebeğim de emdi ve ikisinde de alerji var. Sadece mama ile beslenen bebeklerde de çıkabiliyor, mama değiştirip raporlu mama kullanıyorlar. Süt yaramama durumu süt ictigi hâlde kilo alamama durumuna deniyor
iyiki tugbzk kızınızı ve oğlunuz emzirdiniz mi sorum sadece mamayla beslenen bebekte süt alerjisi çıkar mı onu merak ediyorum
tugbzk iyiki doktorum sadece mama da versen genetik olduğu için alerjisi olur demişti kızım hem mama hem meme üç ay emdi oğlum iki ay mama meme ama doğduğu anda başladı belirtileri döküntüleri mukuslu kaka kilo alımı iyi diye bir şey olmaz demişti egzamaları çıkana kadar
iyiki tugbzk anladım bakalım üste kalsın post belki görenler olur. Sizede çok geçmiş olsun. Biz çok ağır derecedeyiz. Bildiğiniz bezi kan. Araştırmaktan artık bu geldi aklıma birde
tugbzk iyiki kızım da bağırsak tepkiliydi mamaya başlayana kadar kanlı tuvalet yapıyordu üç ay boyunca psikolojim bozulmuştu resmen o dönem
tugbzk iyiki alerji testi yapıldı alerjisi çıkınca başladık mamaya kanlı tuvaleti kesildi günde 6-8 kez tuvaletini yapıyordu bağırsak tepkili bebeklerin kilo alımı daha yavaş oluyormuş sizinki nasıl oğlum 4 aylık olacak o ilk iki ay birer kilo aldı mamaya başlayalı 10 gün oldu 400 gr almış evde tarttım kızım mamaya başladıktan sonra üç ay 800 gr almıştı öncesi kilo alımı azdı
iyiki tugbzk kilo alımı yok. Zaten çok zayıf bir bebek gözle görülür şekilde herkes söyleniyor zaten. Yenidoğan gibi. Neyse sağlıklı olsun şunda amacım bağırsağı düzelsin çok çabaliyorum peki siz emzimeyi bıraktınız mi mama tek mi kullandınız diyet vs yaptınız mi
tugbzk 20 gün diyet yaptım geçmedi kanlı kaka doktor kilo da alamayınca mamaya başlayalım demişti oğlum hiç diyet yapmadım direk mamaya başladık
iyiki Yarim_Kilo_Kiyma soruyorum sadece ben araştırıyorum nedenini çözmeye çalışıyorum kendimce. Merak ettiğim bebeğini sadece mama ile besleyen annelerin bebeklerinde de süt alerjisi çıkabiliyor mu kanlı kaka vs. Çünkü sütüm ilk günden beri sulu ve bebeğim hep ishal ve kanlı mukuslu yeşil vs diyetler yapıyorum geçmiyor kafama çok takıyorum en son bu aklıma geldi. Sorayım istedim.
Yarim_Kilo_Kiyma iyiki Eğer sütünüz hep sulu ise kendi beslenmenize dikkat etmelisiniz. Basit besleniyorsanız sulu olur, daha kaliteli beslenmeniz lazım ki sütünüz kıvamlı ve kaliteli olsun. Çok sulu olan süt bebeğin midesinde durmaz, sürekli kusar ayrıca
iyiki Yarim_Kilo_Kiyma ama diyette olduğum için çoklu besin alerjisi var birşey yiyemiyorum. Yumurta kuruyemiş et ve süt ürünleri yemedigim için kalitesiz olabilir