nebutantana30 omuzlar yukarda olursa birşey olmaz sanıyorum ki. Ben ayağımda salladığım için yastık kalıyordu o aylarda da. Ama memeye kalkınca yanında yatardı yastıksız. Şuan 16 aylık, yine yastıkla bıraktım yatağa, gece kalkcaz yastıksız devam edicez
Yan yatsa rahat eder ama sırt üstü yastıksız çok rahat değil bence