Kızlar ilk çocuğum psikolojim bitik az yiyen bir çocuk zaten kilosu da ortalama altı bir kilo eksiği var bu günlerde hiçbir şey yemiyor oturup ağlamak istiyorum çocuk bu kadar zormuymuş ben hayatımın hiçbir noktasında bu kadar zorlanmadım inanın artık bu yeme mevzusu yüzünden hastalık çıkacak bende nasıl böyle aç kalabiliyor ben anlamıyorum