Selamın aleyküm arkadaşlar, 13 aylık kızım var. Geçen hafta sol göğsümün altı sızlamaya başladı önemsememiştim(sivilce falan çıkacak sandım), iki gün sonra ateşim çıktı acile gittim serum falan verip geri gönderdiler. (Tabi bu sırada kızım emerken sol göğsümü hep reddediyor emmiyor.) ertesi gün göğsüm kızardı ben mastitten şüphelendim. Tekrar acile gittim dediğim gibi mastit olmuşum ve antibiyotik başlandı bugün ile 1 buçuk gündür antibiyotik kullanıyorum. Ama çok bi faydasını görmedim elle sağımda olsun, makineyle sağımda olsun gelen süt 15-30ml arasında(günde). Göğsüm şiş ama süt gelmiyor, Sızlıyor, kızım süt gelmediği için ısırıp yara yaptı, göğsüm kızarık ve ne yapacağımı bilmiyorum. (Lahana sardım, kuru dut kaynattım suyunu içtim fayda etmedi). Acaba göğsüm doğumdan önceki haline mi dönüyor sütü tamamen mi kesiyor anlamadım ki? Var mı bilen başına böyle bir şey gelen ?