Kızım 26 günlük emerken ağlıyor ama her zaman değil belki günde 1-2 kez yaşıyorum bu durumu neden oluyor göğsümü serbest bırakıyorum yine ağlıyor makas hareketi ve C yaptığımda da ağlıyor ne yapmam lazım neden oluyor böyle onu öyle görünce bende ağlıyorum dayanamıyorum.