gulesengul Kızlar sezaryen doğum yapalı 2 buçuk ay oldu 40 dan sonra dizlerimde ağrı oluşmaya başladı hala devam ediyor çok kötü secdeye gidemıyorum oturunca ayağa zor kalkıyorum bu durumu aranızda yaşayan var mı ?