Merhaba arkadaşlar başına gelen bilen var mı oğlumun göbeği çok şiş başta sürekli ağladığı üçin böyle oldu siye düşündük ama görümcem bu gğn gördü bu fıtık dedi yarın hemen doktora götürücem üç çocul büyüttüm böyle bişey görmedim akıl edemedim fıtıksa ameliyat mı olunuyır nasıl oluyor başına gelen bilen var mı bilgilendirseniz yarına kadar patlarım😔